Komunikační strategie města Odry
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie města Odry |
Author: |
Popov, Milan
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Obsahem práce je analýza současných komunikačních metod a prostředků, jejich zhodno-cení, nalezení a doporučení dalších možných metod k realizaci, včetně předložení návrhu zavedení nových prostředků komunikace a zároveň i ekonomické zhodnocení realizace a možných dopadů do rozpočtu města.Téma diplomové práce vychází z potřeb a zájmu města a zároveň i z vlastního zájmu, jak nejlépe pomoci městu k zlepšení informovanosti občanů a okolí i ve vztahu ke skutečnosti, že statutární město ODRY je nově vzniklou samosprávnou oblastí, zahrnující město, osady a obce v přímé působnosti a další samostatné obce a města v rozšířené působnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1348
|
Date:
|
2006-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2786
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account