Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. |
Author: |
Petříková, Ivana
|
Advisor: |
Koutná, Helena
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS INFO a následně je vyhodnoceno, která z těchto použitých forem je nejúčinnější. Projekt obsahuje i návrh na rozšíření služby o další zákaznické skupiny a uvádí možnosti využití i jiných forem direct marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13349
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
13444
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account