Marketingový plán firmy Canada Pub, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Canada Pub, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán firmy Canada Pub, s.r.o.
Author: Horáková, Iveta
Advisor: Luňák, Zdeněk
Abstract: Tato bakalářská práce byla vytvořena za účelem sestavení marketingového plánu pro společnost Canada Pub s.r.o. Hlavním úkolem této práce byla analýza současné situace ve firmě a posléze navržení nových marketingových aktivit či komunikace. V teoretické části jsou popisovány pojmy marketing, marketingové filozofie, marketingový mix a marketingové komunikace. Nejrozsáhlejší část je věnována samotnému marketingovému plánu a jeho roli ve strategickém řízení a marketingovému výzkumu. Stěžejní je praktická část práce, ve které je v úvodu představena společnost a dále analyzován její současný stav, ze kterého jsou vyvozeny situační a SWOT analýza a také doporučení na zlepšení situace ve firmě. Na závěr jsou navrženy způsoby kontroly plnění tohoto marketingového plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13269
Date: 2009-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 13488


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáková_2010_bp.pdf 2.818Mb PDF View/Open
horáková_2010_vp.pdf 387.7Kb PDF View/Open
horáková_2010_op.pdf 303.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account