Propagace agroturistiky ve Zlínském regionu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace agroturistiky ve Zlínském regionu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Pančošková, Irena
dc.date.accessioned 2010-07-19T22:29:06Z
dc.date.available 2010-07-19T22:29:06Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13222
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou propagace v oblasti služeb agroturistiky ve Zlínském regionu. Teoreticko-metodologická část zpracovává dostupné zdroje z oblasti marketingu služeb, trhu cestovního ruchu a komunikaci a propagaci služeb, dále pak uvádí základní charakteristiky a informace k analýzám, jenž jsou prováděny v praktické části a uvádí postupy a metody, které budou v práci použity. V praktické části je popsán současný stav propagace agroturistiky ve Zlínském regionu, je provedena analýza konkurence a komunikace, kterou tato konkurence používá. Dále je zpracována analýza prvků světového podnikového managementu k organizaci, na kterou je prováděn marketingový výzkum. Projektová část nastiňuje hlavní zásady řešení v oblasti propagace agroturistiky ve Zlínském regionu, na základě jednotlivých analýz a dotazníkového šetření jsou výchozí organizaci navrhnuty doporučení a opatření, jenž by měla napomoci ke zkvalitnění služeb, rozšíření počtu potencionálních zákazníků a přizpůsobení se jejich potřebám, což by mělo vést k jejich maximální spokojenosti a zároveň prosperitě výchozí organizace Ranč na Vyhlídce. cs
dc.format 94 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1746393 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject propagace a komunikace služeb cs
dc.subject komunikační programy cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject trh cestovního ruchu cs
dc.subject marketingový mix v cestovním ruchu cs
dc.subject SWOT analýza služeb cestovního ruchu cs
dc.subject venkovská turistika cs
dc.subject agroturistika cs
dc.subject marketingový výzkum ve službách cs
dc.subject světový podnikový management cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject marketing of services en
dc.subject promotion and communication of services en
dc.subject communication programs en
dc.subject tourism en
dc.subject market of tourism en
dc.subject marketing mix in tourism en
dc.subject SWOT analyse of services tourism en
dc.subject rural tourism en
dc.subject agricultural tourism en
dc.subject marketing research in services en
dc.subject world's business management en
dc.subject Porter's model five competition forces en
dc.title Propagace agroturistiky ve Zlínském regionu cs
dc.title.alternative Promotion of agricultural tourism in Zlin region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is about problems of promotion services agricultural tourism in Zlin region. The theoretical-methodical part treats available resources concerning the marketing of services, market of tourism and promotion and communication of services. The part describes too main information and characterization to analyses which are used in practical part and introduces methods and procedures, which will be used in thesis. The practical part describes actual situation of the promotion services in agricultural tourism in Zlin region, is made analyse of competition and communication this competition. The part treats too analyse of components world's business management to company Ranc na Vyhlidce. The project part suggests the main principles of the solution of the promotion services agricultural tourism. Thanks to complete of analyses and marketing research are suggested recommendation to innovation and better quality of services of company Ranc na Vyhlidce and expansion of number customers and visitors of ranch to maximalization satisfaction needs of customers and prosperity company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13747
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pančošková_2010_dp.pdf 1.665Mb PDF View/Open
pančošková_2010_vp.pdf 54.55Kb PDF View/Open
pančošková_2010_op.pdf 57.94Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account