Komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Urbaníková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T18:05:48Z
dc.date.available 2010-07-19T18:05:48Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13056
dc.description.abstract Předložená práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a vychází z potřeby upravení komunikačních aktivit za účelem získání nových zákazníků. Na základě teoretických východisek jsou v praktické části provedeny potřebné analýzy pro zjištění současného stavu, tedy analýza konkurence, analýza stávajících komunikačních aktivit a pilotní dotazníková šetření mezi širší i odbornou veřejností. Výsledky plynoucí z vyhodnocení těchto analýz jsou základem pro následné zpracování komunikační strategie, jejíž aplikace v praxi by měla přinést zlepšení v prezentaci Vědeckotechnického parku a jeho vnímání zákazníky. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 2517456 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject média cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject komunikační analýza cs
dc.subject analýza cílových skupin cs
dc.subject Science and Technology Park at Tomas Bata University in Zlin en
dc.subject communication en
dc.subject media en
dc.subject communication strategy en
dc.subject analysis of competition en
dc.subject analysis of communication activities en
dc.title Komunikační strategie pro Vědeckotechnický park při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.title.alternative Communication strategy for Science and technology park at Tomas Bata University in Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the creation of communication strategy for Science and Technology Park at Tomas Bata University in Zlin, and is based on the needs of modifying communication activities to acquire new customers. Based on the theoretical background, the practical part of the thesis includes the necessary analysis to determine the current state, thus the analysis of competition, analysis of existing communication activities and pilot survey among the broader scientific community. Results arising from the evaluation of such an analysis are the basis for the subsequent processing of the communication strategy, whose application in practice should lead to an improvement in the presentation of the Science and Technology Park and its perception by customers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13755
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
urbaníková_2010_dp.pdf 2.400Mb PDF View/Open
urbaníková_2010_vp.pdf 56.08Kb PDF View/Open
urbaníková_2010_op.pdf 60.26Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account