Zefektivnění komunikační strategie firmy ENAPO obchodní a.s. ve Zlínském kraji
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zefektivnění komunikační strategie firmy ENAPO obchodní a.s. ve Zlínském kraji |
Author: |
Šarmanová, Martina
|
Advisor: |
Skácel, Václav
|
Abstract:
|
Cílem Bakalářské práce je navrhnout možnosti zefektivnění komunikační strategie maloobchodních prodejen ENAPO obchodní a.s. ve Zlínském kraji. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a popis použitých marketingových analýz. Praktická část zahrnuje stručnou charakteristiku firmy a její jednotlivé komunikační aktivity, které jsou v současnosti využívány. Orientační dotazníkové šetření, zacílené na mladší lidi, bude provedeno z důvodu zjištění povědomí veřejnosti o firmě. V závěru práce budou navržena doporučení pro optimalizaci komunikační strategie a tudíž maximalizace efektivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13007
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
13525
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account