Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Synot auto, a.s. |
Author: |
Čapková, Dagmar
|
Advisor: |
Úlehla, Ivan
|
Abstract:
|
Má bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci firmy Synot auto, a.s., která je importérem značky BMW a MINI. Společnost Synot auto, a.s. se zabývá prodejem nových vozů BMW a kompletním servisem této značky. Analýzou marketingového mixu s podrobným zaměřením na marketingovou komunikaci budou představeny výrobky a služby, jež společnost nabízí, dále jejich ceny, distribuce a především způsob jejich propagace. Na základě této analýzy budou navrženy možná doporučení k zefektivnění marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12829
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
13518
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account