Vliv sponzoringu na image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Sušilová, Pavlína
dc.date.accessioned 2010-07-19T11:29:49Z
dc.date.available 2010-07-19T11:29:49Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12662
dc.description.abstract Moje bakalářská práce se zabývá popisem současného stavu sponzoringu ve firmě Barum Continental spol. s r.o. Využila jsem prostředků marketingového výzkumu ke sledování těchto sponzorských aktivit a jejich vlivu na image značky Barum. V teoretické části se v práci věnuji pojmům: image značky, sponzoring, povědomí o značce, marketingový vý-zkum. V praktické části práce jsem provedla marketingový průzkum formou dotazování, výsledky dotazování jsou v závěru práce verifikovány se stanovenými hypotézami. cs
dc.format 55 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 1251623 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject image značky cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject povědomí o značce cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject brand image en
dc.subject sponsorship en
dc.subject brand awareness en
dc.subject marketing research en
dc.title Vliv sponzoringu na image značky cs
dc.title.alternative Influence of sponsorship to trademark image en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated My bachelor work describes the present state of sponsorship activities in Barum Continen-tal Ltd. I took advantage of marketing research for monitoring of these sponsorship activi-ties and its effect on Barum brand image. In the teoretical part my work desribes notions as brand image, sponsorship, brand awareness and marketing research. In the second - practi-cal part of my bachelor work, I realized marketing research - via questionnaire. Question-naire results are verified with defined hypoteses in the conclusion of my work. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13692
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
sušilová_2010_bp.pdf 1.193Mb PDF View/Open
sušilová_2010_vp.pdf 56.54Kb PDF View/Open
sušilová_2010_op.pdf 55.46Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account