dc.contributor.advisor |
Matulaj, David
|
|
dc.contributor.author |
Reptová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T11:16:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T11:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12634
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout internetový obchod pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou internetového marketingu se zaměřením na internetové obchody, jenž jsou jedním z hlavních nástrojů e-commerce. V praktické části je popsán a zhodnocen současný internetový marketing firmy, je zde provedena SWOT analýza společnosti AVEX TRADE, spol. s r. o., analýza internetových obchodů vybraných konkurenčních firem na internetu a také analýza poskytovatelů e-shopů. Na základě provedených analýz je v závěrečné fázi zpracován návrh internetového obchodu pro firmu AVEX TRADE, spol. s r. o., včetně návrhu jeho propagace. |
cs |
dc.format |
64 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2057253 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
internetová strategie
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
SEO optimalizace
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
internet strategy
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
internet business
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
SEO optimalization
|
en |
dc.title |
Návrh internetového obchodu pro společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Webshop design for the company AVEX TRADE, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor thesis is to propose an internet shop for business AVEX TRADE, Ltd. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with internet marketing with a focus on internet business, which is one of the main instruments of e-commerce. In the practical part is described and evaluated the current internet marketing of the company, there is performed a SWOT analysis of the company AVEX TRADE, Ltd., an analysis of online stores of selected competitive companies on the Internet and too analyze the e-shop providers. Based on the performed analyses there is a proposal of an online store for the copany AVEX TRADE, Ltd., carried out in the final stage, including the proposal of his promotion. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13500
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|