Marketingový plán podniku poskytujícího veřejné služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán podniku poskytujícího veřejné služby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Beran, Vladimír
dc.contributor.author Dolanská, Marcela
dc.date.accessioned 2010-07-19T10:13:35Z
dc.date.available 2010-07-19T10:13:35Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12507
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza a zhodnocení současného stavu marketingového plánu pro státní podnik ZH Tlumačov. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. Praktická část je věnována charakteristice firmy a zpracování analýz, které mají zobrazit skutečnosti ovlivňující významným způsobem chod podniku. V závěru je navržen marketingový plán a zhodnoceny jeho přínosy pro podnik. cs
dc.format 58 cs
dc.format.extent 730275 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject Situační analýza cs
dc.subject Evropské dotace cs
dc.subject Evropská unie cs
dc.subject Chov koní cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject Situation analysis en
dc.subject European grants en
dc.subject European Union en
dc.subject Horse breeding en
dc.title Marketingový plán podniku poskytujícího veřejné služby cs
dc.title.alternative Marketing plan for company providing public services en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is analyze and valorize current marketing plan for state own copany ZH Tlumačov. The theoretic parts are processed piece of knowledge about marketing plan and production marketing plan from moderate literary source. The practical parts is focused on characteristic of company and processing analysis. They should represent actualities which have influence on progress of this company. In concllusion, the proposed marketing plan and evaluated the benefits for the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15799
dc.date.assigned 2010-02-23
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dolanská_2010_bp.pdf 713.1Kb PDF View/Open
dolanská_2010_vp.pdf 180.6Kb PDF View/Open
dolanská_2010_op.pdf 387.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account