Marketingový plán firmy XYZ
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán firmy XYZ |
Author: |
Řiháčková, Tereza
|
Advisor: |
Vorlová, Růžena
|
Abstract:
|
Obsahem práce je popis problematiky vytvoření marketingového plánu, včetně časového harmonogramu a finančního rozpočtu, a jeho efektivní využití v praxi, konkrétně pro malou firmu působící v oblasti automobilových služeb. Zabývá se využitím teoretických znalostí pro praxi malých podnikatelů, potřebou segmentace zákazníků a rozpoznání jejich potřeb, analýzou konkurence a definováním konkurenčních výhod. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12505
|
Date:
|
2009-12-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
13446
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account