Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s.
Author: Moťková, Veronika
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem mé diplomové práce je podat ucelený pohled na zavedený CRM systém v této firmě a vypracovat projekt možnosti jeho zdokonalení, neboť v dnešní době je důležité zakládat a vytvářet konkurenční výhody především na budování dlouhodobého, kvalitního a profitabilního vztahu se zákazníkem. V teoretické části jsem se pokusila o výstižnou charakteristiku systému Řízení vztahů se zákazníky (CRM), včetně jeho hlavních výhod i nevýhod. V analytické části jsem především zhodnotila úroveň vztahů podniku Znovín Znojmo, a.s. k jejím zákazníkům. V hlavní části mé práce jsem navrhla projekt, jehož podstatou je diferenciace zákazníků podle jejich důležitosti pro firmu a na jejímž základě společnost investuje kapitál do vztahů s nimi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1244
Date: 2006-05-09
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 3697


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
moťková_2006_dp.pdfBlocked 5.301Mb PDF View/Open
moťková_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
moťková_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account