Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Znovín Znojmo, a.s. |
Author: |
Moťková, Veronika
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Cílem mé diplomové práce je podat ucelený pohled na zavedený CRM systém v této firmě a vypracovat projekt možnosti jeho zdokonalení, neboť v dnešní době je důležité zakládat a vytvářet konkurenční výhody především na budování dlouhodobého, kvalitního a profitabilního vztahu se zákazníkem. V teoretické části jsem se pokusila o výstižnou charakteristiku systému Řízení vztahů se zákazníky (CRM), včetně jeho hlavních výhod i nevýhod. V analytické části jsem především zhodnotila úroveň vztahů podniku Znovín Znojmo, a.s. k jejím zákazníkům. V hlavní části mé práce jsem navrhla projekt, jehož podstatou je diferenciace zákazníků podle jejich důležitosti pro firmu a na jejímž základě společnost investuje kapitál do vztahů s nimi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1244
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
3697
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account