Využití nástrojů marketingu k řízení kvality služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů marketingu k řízení kvality služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Valentová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T08:53:07Z
dc.date.available 2010-07-19T08:53:07Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12355
dc.description.abstract Kadeřnictví je místo, kde se nabízí služby. Služby, které jsou buď kvalitní, místo kam zákazníci chodí pravidelně a rádi, nebo méně kvalitní a pak si vyhledávají takové místo, které jim jejich představy dokáže splnit. Předmětem mého zkoumání je Kadeřnictví Marcela, které by rádo změnilo místo svého působiště, dále pak své služby přizpůsobilo představám svých zákazníků a připravilo jim právě takové místo, které bude zákazníky vyhledáváno. Vzhledem k tomu, že ve městě, ve kterém se zmíněné kadeřnictví nachází, je 37 kadeřnických provozoven, je příprava nového inovovaného salonu velmi důležitá pro znovuzavedení a udržení se na trhu nabídky a poptávky po kadeřnických službách a s tím spojené. Diplomová práce pomocí dotazníkového šetření zjistí potřeby a představy zákazníků, kteří navštěvují kadeřnictví. Jejich potřeby budou vyhodnoceny a zapracovány do projektu tak, aby byla vytvořena nabídka služeb v kadeřnictví dle zásad správného působení na zákazníka s cílem dosáhnout spokojenosti a opakované návštěvnosti. V projektu bude navržena cesta, jakou by se pracovníci služeb v kadeřnictví měli dát a tím uspokojit představy a potřeby svých zákazníků. SWOT analýza porovná výsledky dotazníkového šetření. Tabulka četnosti ukáže nejlepší cestu nabídky a rozšíření. cs
dc.format 86 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 2496026 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategie provozovny cs
dc.subject nabídka služeb cs
dc.subject kvalitní služby cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject motiv cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject kadeřnictví cs
dc.subject The strategy of the establishment en
dc.subject supply of services en
dc.subject quality services en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject satisfaction en
dc.subject mainspring en
dc.subject training en
dc.subject hairdressing en
dc.title Využití nástrojů marketingu k řízení kvality služeb cs
dc.title.alternative Aplication of implements of marketing for control of services'quality en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated Barber is the place to offer services. Services that are either good, a place where customers go regularly and love, or of lower quality, then they look for a place that can fulfill their visions. The subject of my research is Marcela Barber, who would like to change their place of operation, then adapt their services to their customers' expectations and prepare them just such a place that is popular with customers. Given that the city in which Marcela Barber is situated, has 37 hairdressing establishments, is preparing a new changed salon very important for restoring and maintaining the market supply and demand for hairdressing services and associated. Labour finds needs and ideas of hairdressers' visitors. Their needs will be incorporated into the project to create a range of hairdressing services according to proper influence customer to achieve satisfaction and repeat visits. The project will outline the way, which workers in the hairdressing services should go to meet the needs of its customers. SWOT analysis compares the results of a questionnaire survey. Frequency table shows the best way of supply and its extension. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17088
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
valentová_2010_dp.pdf 2.380Mb PDF View/Open
valentová_2010_vp.pdf 59.95Kb PDF View/Open
valentová_2010_op.pdf 51.61Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account