Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Binka, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:45:57Z
dc.date.available 2010-07-19T07:45:57Z
dc.date.issued 2010-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12256
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je popsat a vysvětlit všechny klíčové aspekty tvorby úspěšné firemní webové prezentace s následnou praktickou aplikací. Práce se snaží přiblížit problematiku tvorby a správy internetových prezentací, postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače, informovat o možnostech zvyšování návštěvnosti prostřednictvím moderních technik (PPC kampaně, blogů, sociálních sítí, PR kampaní, direct e-mailových kampaní ). Práce dále přináší exkurz do práce s pokročilými analytickými systémy, které odhalují silné a slabé stránky, příležitosti i hrozby webových portálů. Seznámení nechybí z analytickým softwarem, který slouží k rozboru chování návštěvníků webu s širokou škálou možností využití. Součástí práce jsou praktická doporučení pro webové stránky společnosti AG FOODS Group a.s., které by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na poli internetové propagace. cs
dc.format 104 cs
dc.format.extent 2945361 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject SEO cs
dc.subject SEM cs
dc.subject optimalizace pro vyhledávače cs
dc.subject optimalizace pro katalogy cs
dc.subject analýza návštěvnosti cs
dc.subject analýza dohledatelnosti cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject on-line cs
dc.subject Internet en
dc.subject web presentations en
dc.subject website en
dc.subject SEO en
dc.subject SEM en
dc.subject search engine optimization en
dc.subject optimization for catalogs en
dc.subject analytics en
dc.subject traceability analysis en
dc.subject competitiveness en
dc.subject on-line en
dc.title Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti cs
dc.title.alternative The company and its promotion on the Internet with an accent on increasing the competitiveness en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis aims to describe and explain all key aspects of successful corporate website, followed by practical application. Work tries to approach problems of creating and managing web designers, procedures for optimizing pages for search engines, information on how to increase traffic through modern techniques (PPC campaigns, blogs, social networking, PR campaigns, direct email campaigns, ). Paper brings excursion to work with advanced analytical systems that reveal the strengths, weaknesses, opportunities and threats in web portals. Getting missing from the analytical software used for analyzing the behavior of web visitors with a wide range of options. The work also contains practical recommendations on the website of AG FOODS Group Inc., which should lead to increased competitiveness in the field of Internet advertising. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13767
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
binka_2010_dp.pdf 2.808Mb PDF View/Open
binka_2010_vp.pdf 56.29Kb PDF View/Open
binka_2010_op.pdf 59.58Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account