Návrh komunikačního plánu společnosti Skate World s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikačního plánu společnosti Skate World s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Molková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:24:17Z
dc.date.available 2010-07-19T07:24:17Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12202
dc.description.abstract Cílem této bakalářská práce je návrh konkrétní komunikační kampaně společnosti Skate World, s.r.o., která se zabývá prodejem snowboardingového a skateboardingového zboţí. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část obsahuje především marketingovou komunikaci a tvorbu komunikačního plánu. V praktické části je provedena analýza firmy Skate World, s.r.o. a dále pak zhotovení a popis dalších potřebných analýz. Hlavním cílem této práce bylo především navrţení konkrétní komunikační kampaně pro tuto společnost pro následující období, a to krátkodobá i dlouhodobá. cs
dc.format 73 s. cs
dc.format.extent 1229905 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový komunikační plán cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject personal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject plan of marketing communication en
dc.title Návrh komunikačního plánu společnosti Skate World s.r.o. cs
dc.title.alternative Communication plan of Skate World company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is a proposal for the communication campaign of the company Skate World s.r.o. which sells snowboarding and skateboarding equipment and accessories. The thesis consists of two main parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part outlines marketing communication and communication plan. The practical part analysis the company Skate World s.r.o. and also making and description of other required analysis. The main point of the work was to design a specific communication campaign of the selected company for the following period (short and logn-term period). en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13522
dc.date.assigned 2010-02-23
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
molková_2010_bp.pdf 1.172Mb PDF View/Open
molková_2010_vp.pdf 445.2Kb PDF View/Open
molková_2010_op.pdf 463.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account