Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Macháček, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-19T06:22:16Z
dc.date.available 2010-07-19T06:22:16Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12085
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématikou testování tiskové reklamy a ověřováním její účinnos-ti. Nastiňuje stručný přehled o historii reklamy jako takové a krátce se zabývá i prostředím tiskové reklamy v České republice. Věnuje se také okrajově psychologii učení, protože je důležité pochopit procesy, které probíhají v lidské mysli při zpracování podnětů. V závěru teoretické části práce popisuje metody testování tiskové reklamy a ověřování její efektivity a rozděluje je do kategorií podle působení. Praktická část práce se zabývá analýzou testování tiskové reklamy v praxi. Pomocí dotazní-kového šetření se pokouší zjistit, jak je na tom vysokoškolská veřejnost a reklama v tisku. Následně provádí test vybraných reklam podle poznatků z teoretické části. Na závěr prezentuje výsledky testování a analyzuje silné a slabé stránky použité metody. cs
dc.format 56 s. (64 500 znaků), 4 s. obr cs
dc.format.extent 2965536 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject tisk cs
dc.subject média cs
dc.subject psychologie učení cs
dc.subject tisková reklama cs
dc.subject testování reklamy cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertising en
dc.subject print en
dc.subject media en
dc.subject learning psychology en
dc.subject printed advertisements en
dc.subject advertisements testing en
dc.title Testování tiskové reklamy a ověřování její účinnosti cs
dc.title.alternative Print Advertisment Testing and Validation of its Effectivity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vojta, Josef
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focusing on a problematic of testing and assesing the effectiveness of printed advertising. It presents a brief history of advertising as it is, and also takes a short detour to the field of a printed advertising area in the Czech Republic. It adresses itself to the psychology of learning processes, that occur in human mind during the processing of impulses. At the enclosure of theoretical part, this thesis describes methods of testing of printed advertisements and assesing its effectiveness and divides these methods in field according to their impingement. Practical part is focused on analysis of practical aspect of printed advertisements testing. The thesis is trying to discover by means of questionnaire examination a relation between university students and printed advertising. Consequently, it is conducting a test of selected advertisements according to the findings from the theoretical part. At the conclusion, the thesis presents results of the testing and analyses strenghts and weaknesses of a used testing method. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13624
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
macháček_2010_bp.pdfBlocked 2.828Mb PDF View/Open
macháček_2010_vp.pdf 55.04Kb PDF View/Open
macháček_2010_op.pdf 67.99Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account