Marketingové komunikace Centra současného umění DOX

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Centra současného umění DOX

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Vávrová, Žaneta
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:26:07Z
dc.date.available 2010-07-19T00:26:07Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11721
dc.description.abstract V předkládané diplomové práci analyzuji fungování marketingových komunikací Centra současného umění DOX. Součástí práce je teoretický úvod do oblasti marketingu muzeí a galerií. Praktická část je založena na vlastním zkoumání instituce. Tvoří ji situační analýza a analýza jednotlivých složek marketingového mixu. Těžištěm práce je pak analýza návštěvníka založená na výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. Projektová část pak obsahuje návrh projektu, který by měl vést k zefektivnění současných marketingových komunikací. cs
dc.format 77 s., 32 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 10994649 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: Arts management cs
dc.subject arts marketing cs
dc.subject Centrum současného umění DOX cs
dc.subject marketing muzeí a galerií cs
dc.subject marketing umění cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Keywords: Arts management en
dc.subject arts marketing en
dc.subject Centre for Contemporary Art DOX en
dc.subject culture administration en
dc.subject marketing mix en
dc.title Marketingové komunikace Centra současného umění DOX cs
dc.title.alternative Marketing communications of the Centre for Contemporary Art DOX en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to analyse marketing communications of the Centre for contemporary art DOX. The theoretical part explains the basic aspects of arts marketing. The analysis presents the results of my survey. The main part brings the analysis of marketing mix, which is based on the analysis of visitor made by research extended. Project part contains the proposition of the project, which should rise to the improvement of the marketing strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 17089
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vávrová_2010_dp.pdf 10.48Mb PDF View/Open
vávrová_2010_vp.pdf 55.35Kb PDF View/Open
vávrová_2010_op.pdf 54.56Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account