Využití nástrojů in-store komunikace pro podporu prodeje vybraného výrobku společnosti Wrigley, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů in-store komunikace pro podporu prodeje vybraného výrobku společnosti Wrigley, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Oharková, Johana
dc.date.accessioned 2010-07-18T12:44:35Z
dc.date.available 2010-07-18T12:44:35Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11134
dc.description.abstract In-store komunikace je v současnosti již běžnou součástí podpory prodeje. Bakalářská prá-ce, která se touto problematikou zabývá, je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktic-ké. V teoretické části je vysvětlováno, proč je komunikace v místě prodeje důležitá, jaké nástroje využívá a jak lze měřit efektivitu in-store komunikace. Praktická část je zaměřena na in-store komunikaci společnosti Wrigley s.r.o., která byla využita pro podporu prodeje žvýkaček Orbit Complete. cs
dc.format 71 s. cs
dc.format.extent 3493741 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject In-store komunikace cs
dc.subject POP cs
dc.subject POPAI cs
dc.subject nadlinkové aktivity cs
dc.subject podlinkové aktivity cs
dc.subject In-store communication en
dc.subject POP en
dc.subject POPAI en
dc.subject ATL en
dc.subject Above the line en
dc.subject BTL en
dc.subject Bellow the line en
dc.title Využití nástrojů in-store komunikace pro podporu prodeje vybraného výrobku společnosti Wrigley, s.r.o. cs
dc.title.alternative Instruments of in-store communication used in sales promotion of selected product from Wrigley, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Karásková, Ivana
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated Today in-store communication is common part of sales promotion. Bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The first part explains the importance of in-store communication, describes its tools and clarifies how we can measure effectiveness of in-store communication. Practical part is focused on in-store communication of the chewing gum Orbit Complete used by company Wrigley s.r.o. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16954
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
oharková_2010_bp.pdf 3.331Mb PDF View/Open
oharková_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
oharková_2010_op.pdf 363.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account