Návrh vytvoření internetových stránek firmy XY jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh vytvoření internetových stránek firmy XY jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Macků, Magdaléna
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:12:55Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:25Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10997
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu vytvoření internetových stránek firmy XY, jako nástroje, prostřednictvím něhož firma zvýší svou konkurenceschopnost na trhu. Praktická část zahrnuje analýzu postavení firmy na trhu a analýzu současných internetových stránek firmy. Návrhy nových internetových stránek vychází z podrobné kvalitativní a kvantitativní analýzy konkrétních tržních segmentů. Návrh je vytvořen tak, aby firmě přinesl maximální efekt s využitím minimálních nákladů. cs
dc.format 85 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 9174074 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2016
dc.subject Internet cs
dc.subject Internet marketing cs
dc.subject Kvalitativní výzkum cs
dc.subject Kvantitativní výzkum cs
dc.subject Analýza rizik cs
dc.subject Internetová reklama cs
dc.subject Internet en
dc.subject Internet marketing en
dc.subject Qualitative research en
dc.subject Quantitative research en
dc.subject Risk analysis en
dc.subject Internet commercial en
dc.title Návrh vytvoření internetových stránek firmy XY jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti. cs
dc.title.alternative Web site concept creation for company XY as a tool for improving a competitive ability. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kos, Miroslav
dc.date.accepted 2009-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis contains website concept creation for Company XY such as ways of improving a competitive ability in the market. The practical part includes an analysis of company position in the market and present company website analysis. New website concept is based on a detailed qualitative and quantitative analysis of concrete market segments. The concept is designed to achieve the best effect with minimal costs. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11789
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
macků_2009_bp.pdfBlocked 8.749Mb PDF View/Open
macků_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
macků_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account