Analýza konkurenčního prostředí webdesignové firmy CMS Plus

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí webdesignové firmy CMS Plus

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, David
dc.contributor.author Kaluža, Aleš
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:33:28Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10941
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá konkurenčním prostředím v odvětví poskytování internetových služeb. Zaměřuje se pouze na část trhu tvořeného Jihomoravským krajem. První část bakalářské práce zpracovává teorii analýzy konkurence. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy, konkurentů, jejich srovnání, SWOT analýzu a šetření reakce konkurence na elektronickou poptávku. Samotný závěr obsahuje návrh opatření, která by měla zvýšit konkurenceschopnost firmy CMS Plus. cs
dc.format 66 s., 1s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1765806 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
dc.subject Redakční systém cs
dc.subject služby cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject elektronická poptávka cs
dc.subject Content management system en
dc.subject services en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject electronic demand en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí webdesignové firmy CMS Plus cs
dc.title.alternative Analysis of competitive environment of webdesign firm CMS Plus en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-01-13
dc.date.vskp-available 2038-12-12
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with a competitive environment in a sector of providing Internet services. It targets only the part of the market formed by the South Moravian Region. The first part of the Bachelor thesis processes a theory of competition analysis. Analytical part contains characteristics of the firm, competitors, their compare, SWOT analysis and investigation of reaction of competition on a electronic demand. The separate conclusion includes a draft of measures that should increase the competitive advantage of the firm CMS Plus. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10377
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kaluža_2009_bp.pdfBlocked 1.684Mb PDF View/Open
kaluža_2009_vp.pdf 519.3Kb PDF View/Open
kaluža_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account