Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Prošek, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:05:07Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:08Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10889
dc.description.abstract Tato diplomová práce má za cíl zmapovat historický vývoj péče o zákazníky, definuje péči o zákazníky jako součást strategií přežití podniku, vysvětlit souvislosti a přechody od transaction marketing k relations marketing. Představuje vztahy se zákazníky jako součást systému řízení kvality a definuje vztahy mezi systémem řízení vztahů se zákazníky a prvky marketingového mixu. V analytické části se zabývá procesy a metodami měření spokojenosti zákazníků v sektoru B2B. Projektová část vyhodnocuje informace získané analýzou a určuje výstupy z šetření spokojenosti včetně určení nápravných opatření pro odstranění nekorektních jevů. cs
dc.format 61 stran cs
dc.format.extent 702159 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
dc.subject CRM cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject měření spokojenosti zákazníků cs
dc.subject marketing vztahů cs
dc.subject transaction marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject systém řízení kvality cs
dc.subject TQM cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer care en
dc.subject customer satisfaction measurement en
dc.subject marketing relationships en
dc.subject transaction marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject the quality management system of TQM en
dc.title Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu cs
dc.title.alternative Customer Care as part of the marketing mix en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis aims to chart the historical development of customer care, care of the customer defines as part of the firm's survival strategies, explain the context and the shift from transaction marketing to marketing relations. It represents the relationships with customers as part of the quality management system and defines the relationship between customer relationship management and marketing mix elements. The analytical part deals with the processes and methods of measuring customer satisfaction in the B2B sector. Design of the analysis assesses the information received and determines the outcomes of the investigation including the determination of the satisfaction of remedial measures to eliminate incorrect phenomena en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10624
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
prošek_2009_dp.pdfBlocked 685.7Kb PDF View/Open
prošek_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
prošek_2009_op.zip 19.75Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account