Komunikační aktivity knižního veletrhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační aktivity knižního veletrhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Nevoralová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:23:55Z
dc.date.available 2014-05-07T23:00:31Z
dc.date.issued 2009-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10813
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě. První část je věnována analýze veletrhu jako specifickému komunikačnímu médiu a stanovení kritérií pro analýzu jednotlivých aktivit. Praktická část má přiblížit pozici Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě a analyzovat jeho komunikační strategii. V závěru práce budou shrnuty zjištěné údaje a učiněny návrhy a doporučení. cs
dc.format 67 s., 38 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 3397054 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2014
dc.subject komunikační aktivity cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject Podzimní knižní veletrh v Havlíčkově Brodě cs
dc.subject analýza aktivit cs
dc.subject communication activities en
dc.subject trade fair en
dc.subject the Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod en
dc.subject activity analysis en
dc.title Komunikační aktivity knižního veletrhu cs
dc.title.alternative Communication activities of book fair en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on means of communication used by the Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod. The first part is devoted to analysis of a fair as a specific communication medium. It serves as a base for setting the criteria for the activity analysis. The practical part describes the position of the Autumn Book Fair and analyzes its communication strategy. In the conclusion part of the thesis there is a summary of collected data and it also contains suggestions and recommendations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10523
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
nevoralová_2009_bp.pdfBlocked 3.239Mb PDF View/Open
nevoralová_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
nevoralová_2009_op.doc 90.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account