Nové trendy v event marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v event marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Cachová, Marie
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:43:51Z
dc.date.available 2010-07-18T07:43:51Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10747
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je věnována studii odvětví, které se nazývá event markering. Vzhle-dem k tomu, že se pořádání a organizování nejrůznějších akcí věnuji více než deset let, mám možnost porovnat, jak se situace v této oblasti změnila. Tedy z hlediska vývoje, no-vých trendů, rozpočtů či přání klientů. V teoretické části představuji základní informace o event markeringu, cílových skupinách, druzích eventů či práci produkčních agentur. V praktické části jsem porovnávala dva velmi obdobné eventy a na základě jejich srovnání jsem uvedla, jak se situace v oboru za dané období změnila. Na konci práce jsem naznačila, jak si myslím, že se bude oblast event marketingu nadále vyvíjet. cs
dc.format 50 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4285231 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject event marketing cs
dc.subject event marketing en
dc.title Nové trendy v event marketingu cs
dc.title.alternative New trends in event marketing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dedicated to the study of the industry called event marketing. As I have been involved in organizing various events for over ten years, I have had an opportu-nity to compare the changes that this business sector has gone through from the point of view of development, new trends, budget, or client requirements. The theoretical part pre-sents basic information on event marketing, target groups, event types, or the work of pro-duction agencies. The practical part contains a comparison of two very similar events, and based on their comparison states how the situation in the industry has changed during the relevant period. The conclusion includes my opinion on how event marketing is going to evolve in the future. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10650
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
cachová_2009_bp.pdfBlocked 4.086Mb PDF View/Open
cachová_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
cachová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account