Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno
Show full item record
No preview available
Title:
|
Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno |
Author: |
Kábrtová, Lidmila
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje komunikaci Vinné galerie Brno. Přibližuje její praxi v oblasti klasického pojetí marketingových komunikací i využití nových přístupů, jako je například product placement či filmový marketing. Spolu s tím se věnuje možnostem jejich využití pro media relations. Pomocí kvalitativního výzkumu se zástupci médií se snaží nalézt odpovědi na otázky, jaké atributy jsou u novinářů rozhodující pro zveřejnění informací a zda nové přístupy mohou rozšiřovat možnosti komunikace firmy v médiích. V projektové části se pokouší navrhnout efektivní komunikační strategii firmy zaměřenou zejména na využití možností media relations, návrh je doplněn o metodu pro vyhodnocování publicity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10690
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10609
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account