Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Fojtů, Miroslava
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:56:38Z
dc.date.available 2010-07-18T02:56:38Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10171
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je popis historie, současného stavu a nových trendů v oblasti komunikační disciplíny public relations. Cílem práce je porovnat úroveň public relations u nás a v USA, a to na základě historického vývoje a schopnosti aplikace nových trendů. V první části krátce definuji teoretická východiska oboru a základní pojmy nutné pro orientaci a chápání vývoje a současného stavu. V praktické části se zabývám detailním popisem historie public relations v USA a České republice a novými trendy, které jsou nutné aplikovat na základě společensko-sociálních změn současnosti. cs
dc.format 71 s. , 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1231499 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject public relations cs
dc.subject historie pr cs
dc.subject propaganda cs
dc.subject veřejné mínění cs
dc.subject nové trendy v pr cs
dc.subject online pr cs
dc.subject buzz marketing cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject public relations en
dc.subject history of pr en
dc.subject propaganda en
dc.subject public opinion en
dc.subject recent trends in pr en
dc.subject online pr en
dc.subject buzz marketing en
dc.subject word-of-mouth en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject social networking en
dc.title Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy cs
dc.title.alternative History of Public Relations in Czech Republic and abroad, current situation and recent trends. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Raimondová, Luďka
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor work is descriptions of history, current situation and recent trends in a communication discipline called public relations. The main goal of this work is to compare the level of public relations in the USA and Czech Republic based on historical development and ability of new methods application. In the first part I define theoretical bases and conceptions which help understanding and orientation in public relations disci-pline. In the practical part I summarize detailed historical development of public relations in the USA and Czech Republic, followed by new methods which ought to be used in com-munication according to social changes in our society. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10501
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
fojtů_2009_bp.pdfBlocked 1.174Mb PDF View/Open
fojtů_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
fojtů_2009_op.pdf 580.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account