Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software

DSpace Repository

Language: English čeština 

Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Němec, David
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:33:08Z
dc.date.available 2010-07-18T01:33:08Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10004
dc.description.abstract Práce "Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software" zpracovává problematiku marketingové a komunikační strategie ve firmě, jejíž podnikatel-ské aktivity jsou především v oblasti B2B. V teoretické části se autor snaží popsat teorii marketingových a komunikačních strategií. V této části jsou také vysvětleny základní pojmy problematiky, dále jsou zde charakterizovány komunikační specifika a odlišnosti komunikace zaměřené na firemní prostředí. V praktické části je popsán konkrétní příklad změny marketingové a komunikační strategie ve společnosti ABRA Software. Závěrem se autor zamýšlí nad důležitostí realizace výzkumných šetření v oblasti B2B a také nad roz-hodovacím procesem nákupu informačních systémů. cs
dc.format 76 s., 7 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 2591672 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject B2B komunikace cs
dc.subject B2B marketing cs
dc.subject změna korporátní komunikace cs
dc.subject re-positioning cs
dc.subject re-branding cs
dc.subject marketing informačních systémů cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject B2B communication en
dc.subject B2B marketing en
dc.subject chase of corporate communication en
dc.subject re-positioning en
dc.subject re-branding en
dc.subject marketing of information systems en
dc.title Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software cs
dc.title.alternative Change of marketing and comummations strategy in B2B - ABRA Software en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated Thesis "A change of a marketing and communication strategy in the B2B area - ABRA Software" is working up a dilemma of marketing and communication strategy in the com-pany which is focusing on business from B2B area. In the theoretical part, the author is focusing on a description of the strategic marketing and communication theory. In this part there are basic definitions of this area described, there are also communication specifics and differences of communication focused on companies characterized. In the practical part, there is defined a concrete case of the redesign of the marketing and communication strate-gy in the company ABRA Software. In the final part, the author takes a think about the importance of research in the B2B area and also about a decision purchasing process of information systems. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10619
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
němec_2009_dp.pdfBlocked 2.471Mb PDF View/Open
němec_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
němec_2009_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account